3 years ago පඨිත: සමාජ සංස්කෘතික සමීක්ෂා 13 වන වෙඵමේ (2022) පළමු සහ දෙවන ඒකාබද්ධ වෙළුම් පඨිත: සමාජ සංස්කෘතික සමීක්ෂා 13 වන වෙඵමේ (2022) පළමු සහ දෙවන ඒකාබද්ධ වෙළුම් දැන් අන්තර්ජාල සංස්කරණයක් වශයෙන් ඔබට කියවිය හැක. රටේ පවතින තත්ත්වය
3 years ago ‘පඨිත’ සහ අර්බුද සමයක ඥාන සම්පාදනය 2021 වසරේ සිට සංස්කාරක මණ්ඩලයේ සැලසුම වූයේ පඨිත: සමාජ සංස්කෘතික සමීක්ෂා එක් වෙළුමක් හා සම්බන්ධිත කලාප දෙකක් වශයෙන් වසරකට දෙවරක්
3 years ago පඨිත: අර්බුද සමයක ඥාන සම්පාදනය පඨිත 12 වන ථවෙළුම (පළමු හා දෙවන ඒකාබද්ධ කලාප, 2021) ජනගත කෙරෙන්නේ දිවයින අතිශයින් ඛේදනීය ආර්ථික, සමාජ සහ දේශපාලනික අර්බුධයකට
3 years ago ‘පඨිත: සමාජ සංස්කෘතික සමීක්ෂා’ – 12 වන වෙළුම 2021: පළමු සහ දෙවන එකාබද්ධ කලාප පඨිත සමාජ සංස්කෘතික සමීක්ෂා 12 වන වෙඵමේ (2021) පළමු සහ දෙවන ඒකාබද්ධ වෙළුම් කෝවිඩ් 19 වසංගත තත්ත්වය සහ දැනට මෙරට
3 years ago ත්රිපිටකය කාලය හා අවකාශයෙන් තොර පරම සත්යයක් ද? ~ අනුෂ්කා කහඳගමගේ, ඔටාගෝ විශ්වවිද්යාලය වැලිමඩ සද්ධාශීල නම් භික්ෂුවක් ගැහැණු දරුවන් උපදින්නේ දෙමාපියන් පෙර ආත්මවල කියූ බොරු හේතුවෙනි යන බණක්
3 years ago අපේක්ෂාසහගත වීමට නිර්භීත විය යුතුය ~ අරුණි සමරකෝන්, රුහුණ විශ්වවිද්යාලය මේ ගෙවෙන මොහොතේ ශ්රී ලංකාව තුල පවතින ප්රධාන අභියෝගය නම්, ආර්ථික සහ දේශපාලන ස්ථාවර භාවය
3 years ago ‘ඊනියා’ මහජනතාව සහ ‘ඊනියා’ ‘බුද්ධිමතුන්’ ~ අනුෂ්කා කහඳගමගේ, ඔටාගෝ විශ්වවිද්යාලය අරගල ඔස්තාද්ලා විසින් මෙරට දැනට පවතින තත්ත්වය ඉතාම බැරෑරුම් ලෙස විග්රහ කරති. ඒ විග්රහ කිරීම්
3 years ago අප්රේල් නැගිටීම් ගැන අප්රේල් සටහන් ~ බූපති නලින් වික්රමගේ අප්රේල් සිදුවීම් සිදුවෙමින් පවතී. නිසැකවම මෙය ලංකාවේ දේශපාලන සංධිස්ථානයකි. ඒ අර්ථ කීපයකිනි. ඉන් එකක් ඊනියා නිදහසින්
3 years ago ගෝඨාගෝගම අවකාශය හා විරෝධාකල්පී දේශපාලනයේ හැඩය ~ සචිනි ගීතාංජලී, කොළඹ විශ්වවිද්යාලය ප්රජාතන්ත්රවාදය, පුරවැසියා, අරගලය හා රාජ්යය යන පද මේ මොහොතේ ඉතා පුළුල් ආකාරයෙන් ශ්රී ලාංකේය සමාජය
3 years ago ප්රජාතන්ත්රවාදය යනු පාර්ලිමේන්තු ප්රජාතන්ත්රවාදය පමණ ද? ~ අනුෂ්කා කහඳගමගේ, ඔටාගෝ විශ්වවිද්යාලය අරගලයේ ශක්තිය මිනිසුන් විසින් පෙන්වා දෙමින් සිටින මොහොතක මේ සටහන ලියමි. පවතින සටන් පාඨ