4 years ago පීතෘමූලික විකල්ප දේශපාලනයේ පුරුෂ නොවන නියෝජනය[1] ~ අරුණි සමරකෝන් මම කැමතියි මගේ කතාව කියන්න. මගේ කතාව කේන්ද්ර වන්නේ, පීතෘමූලික සමාජයක ගොඩනැගෙන විකල්ප දේශපාලන ප්රවාහයේ පුරුෂ නොවන
4 years ago ‘විකල්පය’ ද විකල්පය ද? ~ ක්රිෂාන් සිරිවර්ධන, කොළඹ විශ්වවිද්යාලය මෙම කෙටි ලිපිය අනුෂ්කා කහඳගමගේ විසින් පඨිත වෙබ් අඩවියට ‘ලංකාවේ විකල්ප දේශපාලනය සැමදා විකල්පයක් ද’
4 years ago ලංකාවේ විකල්ප දේශපාලනය සදා විකල්පයක් ද? ~ අනුෂ්කා කහඳගමගේ, ඔටාගෝ විශ්වවිද්යාලය, ඩුනෙඩීන්, නවසීලන්තය ලංකාවේ මෑත කාලීන මැතිවරණ දෙස බැලූ විට පෙනී යන්නේ ලංකාවේ විකල්ප දේශපාලනය ට
4 years ago ස්ත්රීවාදීන් පුරුෂයින්ට එරෙහිද? ~ අනුෂ්කා කහඳගමගේ, ඔටාගෝ විශ්වවිද්යාලය ස්ත්රීවාදීන් පුරුෂයින්ට එරෙහි ද යන ප්රශ්නය සමාජ මාධ්ය තුළ නිතර මතුවන්නා වූ ප්රශ්නයක් බවට පත්ව
4 years ago හෘද සාක්ෂ්යයේ කවි සුදුසිංහ, සඳරැසි. ගිනි වැදුණු පියාපත්, 2021 (ජූලි 31 වනදා පළවීමට නියමිතය). කොහුවල: විදර්ශන ප්රකාශන සමාගම. පිටු 202, ISBN: 978 624
4 years ago හංස විලක්: යළි පිරික්සුම සහ රේඛා අතර කියැවීම ~ආරි ආරියරත්න, කොලෙජ් ඔෆ් ඩුපේජ් සහ හාට්ලන්ඩ් කොමියුනිටි කොලෙජ්, ඉලිනොයි, ඇමරිකා එක්සත් ජනපද ධර්මසිරි බණ්ඩාරනායක ගේ පළමු වෘත්තාන්ත සිනමා අධ්යක්ෂණය
4 years ago පශ්චාත් කෝවිඩ් යුගයේ විශ්වවිද්යාල ආශ්රිත ඥාන ගවේෂණය හා දැනුම් නිෂ්පාදනය ~ සසංක පෙරේරා, දකුණු ආසියානු විශ්වවිද්යාලය ප්රවේශය විඩ් 19 වෛරසයේ ව්යාප්තියත් එක්ක ලෝකේ අතිවිශාල වෙනස්කම් ඇතිවෙලා තියෙන බව අපි හොඳින් දන්නවා.
4 years ago නිර්ලජ්ජිත බව! ~ සසංක පෙරේරා ක්රි.පූ. 372 ත් ක්රි.පූ. 289 ත් අතර කාලයේ ජීවත් වූ චීන දාර්ශනිකයෙකු වන වන මෙං කේ (ඔහු
4 years ago ශ්රී ලංකාවේ දර්ශනය හා සමාජ න්යාය පිළබඳ කෙටි පුද්ගල නිශ්රිත සටහනක් ~ සසංක පෙරේරා, දකුණු ආසියානු විශ්වවිද්යාලය, නව දිල්ලිය න්යාය සහ දර්ශනය සොයා යෑම ශ්රී ලංකාවේ සමාජයීය විද්යාවන් හා මානව ශාස්ත්රවල
4 years ago කද්රි ඉස්මයිල් පිළිබඳ මතකය: ශ්රී ලංකාවේ ජාතිකවාදයේ සීමා ~ රාජන් ෆිලිප්ස්~ පරිවර්තනය: ගීතිකා ධර්මසිංහ, කෝනෙල් විශ්වවිද්යාලය මිනෙසෝටා විශ්වවිද්යාලයේ ඉංග්රීසි, සංස්කෘතික අධ්යයන හා සංසන්දනාත්මක සාහිත්යය අධ්යයනාංශයේ මහාචාර්යවරයෙකු වූ